Prekių pristatymas

1. Pirkėjas, kurio apmokėjimo už produktus suma viršyja 49€, turi teisę į nemokamą prekių pristatymą, jo nurodytų adresu arba nemokamą prekių pristatymą į vieną iš paštomato paslaugas teikiančios įmonės siuntų atsiėmimo taškų.
1.2. Standartinio pristatymo kaina 3,5€. Toks pristatymas yra vienas iš pirkėjui siūlomų prekių atsiėmimo būdų, kai prekių suma neviršyja 49€. Pristatymas vykdomas pirkėjo nurodytų adresu visoje Lietuvoje.
1.3. Pristatymo į siuntų taškus kaina 3,5€ (Omniva). Toks pristatymas yra vienas iš pirkėjui siūlomų prekių atsiėmimo būdų, kai prekių suma neviršyja 49€. Pristatymas vykdomas į pirkėjo pasirinktą siuntų tašką visoje Lietuvoje.
2. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
4. Visas prekes pristato ‚Omniva‘ tarnyba Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu.
5. Siuntos klientams yra pristatomos darbo dienomis trimis intervalais, jūsų patogumui.
8. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes per 7 darbo dienas. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, kad išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
8.1.1. Jei užsakymas suformuojamas iki 13:00 valandos, darbo dienomis ir yra iš karto apmokamas kortele, bankiniu pavedimu arba tiesioginiu bankiniu pavedimu Paysera sistema;
8.1.2. Užsakytos prekės yra pardavėjo sandėlyje, bet kokiu kitu atveju galioja įprastinės prekių pristatymo taisyklės;
8.2. Jei užsakymas suformuojamas iki 13:00 valandos, darbo dienomis, tačiau bankinio pavedimo, arba tiesioginės mokėjimo sistemos Paysera pagalba apmokamas vėliau, užsakymo išsiuntimas perkeliamas į kitą darbo dieną, gavimo terminas nukeliamas dviem darbo dienomis.
8.3. Bet kuris apmokėjimas įvykdytas už užsakymą po 13:00 valandos, darbo dienomis, arba bet kuriuo metu ne darbo dienomis, užsakymo išsiuntimo terminą nukelia į kitą darbo dieną.
9. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
10. Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti išorinę siuntos būklę dar dalyvaujant kurjeriui. Pastebėjus bent menkiausią siuntos pažeidimą, yra būtina surašyti pastabas apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą.
11. Priėmus siuntą ir pasirašius manifestą be pastabų, laikoma, kad siunta perduota kokybiška ir tokiu atveju pretenzijos dėl prekės išorinių pažeidimų nebebus priimamos. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti.
12. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
13. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
14. Dėl prekių pristatymo už Lietuvos ribų prašome susisiekti el.paštu infoturtuole.lt dėl pristatymo sąlygų bei kainos Jums parašysime asmeniškai.
15. Pristatant siuntą į Kuršių Neriją susisieksime su Jumis asmeniškai.